onsdag den 28. september 2011

Glimmer og bordeaux







Har fået de her to nye totalt seje ting! Et par vans, som jeg har drømt om i hundrede år, og endelig sidder de, i sådan en flot farve, på mine fusser.
Og så den her mega funky neglelak. Jeg tænker, at jeg vil prøve at bruge den som fransk manicure, hvor glimmeret skal være det yderste stykke på neglen, og med evt. rød eller sort som grundfarve. Det må jeg eksperimentere mig frem til en anden dag.

Nu har jeg lige afleveret min samfundsfagsaflevering, og i en ruf skal jeg i gang med endnu en aflevering. Puh..
Weekenden står på København, op til min søde broder. Vi skal til Designer Forum, og bare hygge. Om et par timer skal jeg ned og danser, og derefter komme søde Emilie med mig hjem.
Mon ikke der bliver tid til noget the og nogle kager mens man ser desperate?? Det tror jeg da vidst nok der gør..

2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt dine vans henne? send gerne et link, hvis det er på nettet :) Har søgt overalt på nettet....

    SvarSlet
  2. Hej Celine.
    Jeg har købt dem i en butik der hedder Wall street/Sneakerstore i min hjemby (Svendborg), og de har ikke nogen hjemmeside. Eller, jeg har i hvert fald tjekket, at de ikke er på deres side.
    Men mon ikke der kommer nogle op hvis du bare søger på vans og bordeaux?

    SvarSlet