mandag den 16. maj 2011

Koncert: Mads Langer!







I onsdags var jeg, og tre af mine veninder til koncert med Mads Langer! Jeg kørte til Odense, hvor det blev holdt på Magasinet, og efter lidt forvirring om hvor vi var, fandt vi det til sidst. Der var ikke kommet så mange, da vi kom. Det skal også siges, at vi kom i god tid, så vi formåede da også at komme til at stå HELT oppe ved scenen, hvilket man også kan se på billederne Vi lænede os op af scenen. Det var virkelig fedt, at stå så tæt på. Først var der to opvarmningsband, og efter lidt vente kom Mads Langer med hans band på. Det var virkelig en god koncert. Den var meget intim, og rigtig hyggeligt. Jeg elsker koncerter, og det er fedt at prøve nogle forskellige slags. Han fortalte hvorfor han havde lavet sine sange, og sang dem selvfølgelig suverænt bagefter. Det var virkelig kanon godt! Han havde så meget liv oppe scenen, og det samme med resten af bandet. Man kunne virkelig se, at de nød at være deroppe. Og sådan noget synes jeg er for fedt! Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg skal til sådan en slags koncert. Og Magasinet, er da et rigtig fedt sted! Gid jeg kunne opleve det hele igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar