mandag den 9. maj 2011

Lousiana



























Dette var hvad jeg havde på til et besøg på Lousiana.
Jakke: H&M // Kjole: Monki // Jeans: Five units // Sko: Vagabond






I søndags var min mutter og jeg et lille smut på Lousiana. Det var første gang jeg var der, og nøj hvor var det altså et fint og smukt sted! Da vi kom, var der kø helt ud til parkeringspladsen hvor to piger stod og guidede folk hen til frie parkeringsbåse. Vi havde troet, at når vi kom så tidligt (11.30) var vi de eneste. Vi tog fejl!
Lousiana havde en udstilling om Picasso, hvilket var super spændende, og rigtig sjovt at gå rundt og læse om hans liv, mens man kiggede på hans kunst. Jeg synes, at det er helt fantastisk, at en kunstner kan blive så kendt.
Udenfor var der også nogle smukke skulpturer, men mest af alt var dog udsigten, som var helt formidabel! Sikke et sted.
Jeg skal helt sikkert derhen igen, og kan stærkt anbefale det for andre også!

Ps. Er død forelsket i tasken på det nederste billede! Jeg fandt den i Lousianas butik, og den var limet fast til min arm! Jeg købte den desværre ikke, da den ikke var helt billig. Hmm, måske var det alligevel en fejl?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar