mandag den 9. maj 2011

Tivoli

Sådan så jeg ud på tivolidagen.
Jakke: Vila // Trøje: mbym // Jeans: Five units // Sko: Vagabond



































I denne weekend har jeg været en tur på Sjælland. Om fredagen hentede jeg min gamle roomie fra efterskolen i lufthavnen. Hun har været 3 måneder i Kina, og det var så skønt endelig, at se hende igen! Da vi kom hjem til hende i Roskilde, var der surprise party for hende hele natten.
Lørdag kørte min mor og jeg til København, hvor vi i Tivoli mødtes med min kusine og moster. Det er hundrede år siden jeg sidst har været i tivoli! Mindst! Så jeg blev nød til, at prøve alle de vilde ting, eller også var det fordi min kusine hev mig op i dem! Jeg var godt nok lidt bange, da jeg sad oppe i Det Gyldne Tårn, og kiggede ud over København, vil jeg sige. Men hold da op en udsigt.
Tivoli er altså bare så hyggeligt. Især om sommeren, hvor alle folk går rundt i toppe og shorts, og griner og smiler konstant. Noget af det bedste ved Tivoli, er, når man sidder på en bænk i haven og kigger på menneskerne, som går forbi. Der er så mange forskellige! Og hvis der er noget jeg elsker, så er det at studerer andre mennesker fra top til tå. Det blev der i hvert fald rig mulighed for der.

Jeg så en plakat, hvor der stod, at Kanye West kommer til Tivoli den 11. august. Hvor vildt er det ikke lige?! Det kunne være for fedt, at komme ind og se ham, men billetten koster 500 kr., og det er ikke hvad min pung rækker til. Især ikke når transport skal oveni. Æv..
Måske der bliver solgt nogle billigere billetter et andet sted? Hæhæh...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar