søndag den 12. juni 2011

new in







Nu er det noget længe siden jeg har været herinde, så ville lige komme med en lille update på bl.a. hvilket nyt jeg har fået.
Kjole: This Is Who I Am // Sko: Bella Moda // Negle: Depend (elsker farven!)

I går holdt min far stor 50 års fødselsdagsfest herovre i sommerhuset, med telt i haven, brandbilen med fadølsanlæg fremme, gang i grillen og hele molevitten. Det var en super god dag, og det er jeg sikker på, at min fatter også havde. Flere billeder kommer i morgen.
Her er hvad jeg havde på denne skønne sommerdag i Spodsbjerg.
Udover lørdagens fest og ballade blev der holdt den årlige familie weekend her på Langeland. Flere billeder af det, kommer også senere :-)
Alt i alt er pinsen jo bare en skøn tid!
Det går også fremad med interrailturen, som min søde Isabella og jeg skal på. Der er købt flybilletter til Alicante, hvorefter vi hopper på toget til Nordspanien, Sydfrankrig, Norditalien,  Schweiz og Frankrig (læs: Paris!) Det bliver så skønt!

Nyd vejret, og nyd hinanden.

Tænk på det bedste du ved,
Bare noget du kan li'.
Tænk på sommer, tænk på sol
tænk på havens blå viol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar