fredag den 17. juni 2011

This little light of mine




 



For en uges tid siden var min mor, min bedstemor og jeg i Odense og se et gospellkor som min søde moster er med i.
Det foregik i Odenses Bilka, og først havde jeg troet, at det ville være lidt spøjst at komme til koncert i Bilka. Men til min store overraskelse fungerede det rigtig godt! Der var stillet en masse stole op, og scene med masser af lys. Så kom koret ind, i deres fantastiske dejlige farverige bluser. De var helt fantastiske at se på, og man kunne se, at de nød at stå oppe på den scene mere end noget andet! De var ikke bare fantastiske at se på, men at høre dem synge sammen som et kor, det var utroligt! I løbet af den aften, vil jeg mene, at jeg havde kuldegysninger mindst halvdelen af tiden. Det skal dog siges, at det får jeg kun hvis der er noget, som er virkelig godt!
Jeg ville ønske, at jeg selv stod oppe på den scene, og gav den gas og kunne synge ligeså godt!
Efter vi var inde og høre dem, er jeg begyndt at høre en del gospell på youtube. Den her sang er jeg faldet for, da jeg bliver i simpelthen så godt humør af den! Tjek den ud, og elsk dine medmennesker (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar