torsdag den 16. juni 2011

Jeg ' fra havnen








 


 

Noget af det Svendborg er allermest kendt for, det er sin smukke havn. Det er et fantastisk sted, at gå turer eller købe is. Hver sommer dufter der af nybagte vafler, fisk fra den lokale fiskebutik, heste som traver rundt med turister. Der er lyde fra fiskekutterne, der sejler ind i havnen, kasten med bold ovre fra basketbanen, rullende skateboardhjul op og ned af ramperne, og snakken og grinen fra glade mennesker.

For et par dage siden, var min mor og jeg, nede og spise frokost i Svendborg. Vi fik hver især en rigtig lækker salat med henholdsvis laks og kylling. Senere slentrede vi ned på havnen, for at købe gammeldags is fra Svendborgs bedste ishus. Aldrig har jeg smagt sådan en god is med blåbær!

I dag har jeg lige overstået gymnasiets første eksamen i drama. Det gik super fint, og nu er det bare årsprøven i matematik, der ligger og lurer.. Jeg glæder mig til sommerferie på tirsdag!!
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar