fredag den 23. september 2011

Fødselsdagsgaver

Pigeøreringe
Antikskål fra Bedstemor

Alt der skal bruges til en symaskine
En sej symaskine fra et par søde forældre




Et par TOTALT seje rullere!
Mhh slik <3

Her er de fleste af mine gode gaver, som jeg fik i lørdags til mit pigehygge, og i mandags på min rigtige fødselsdag. De tre bedste gaver var:
1. symaskine. Endelig har jeg fået min egen symaskine. Jeg har altid lånt min mors, og den er så dårlig, så jeg har gået og brokket mig. Nu tager jeg det hele tilbage! Nu kan jeg rigtig gå i gang med at lave bukser om til shorts :-) Alt det andet må komme efterhånden..
2. RULLESKØJTER! Jeg har ønsket mig rulleskøjter i rigtig lang tid nu, og endelig fik jeg dem af søde Isabella. Jeg er SÅ glad for dem! Jeg er faktisk lige kommet helskindet hjem fra min første tur. Jeg har aldrig stået på rulleskøjter, så jeg må være stolt af en tur med kun et lille styrt, og armene langt ud til siden, og numsen strittende op i vejret. Øvelse gør mester!
3. Slik, slik og masser af slik. Jeg fik to kilo slik. De piger fra klassen kender mig vidst for godt.. Jeg er stamkunde i den lokale slikbutik Fætter Guf her i Svendborg. Det er som om, at der er uendelige stykker tilbage. Den poser tømmes aldrig. Mmh <3

I morges tog mine forældre afsted til Italien, ned til 27 grader. I skal skam ikke tro jeg er misundelig, slet ikke..
Jeg skal altså være alene hjemme i en uge, men har allerede fået booket veninderne herover, så der sover nogen sammen med mig hver nat. Det bliver hyggeligt!

Mon ikke et afsnit af Desperate er velfortjent efter den rulletur? Det tror jeg da vidst.

1 kommentar:

  1. Det ser lækkert ud smukke! :D
    - vidste ikke at du bloggede :*

    xx Maria // mariasander.blogspot.com

    SvarSlet