tirsdag den 20. september 2011

19. fødselsdag den 19.

 


I går var det min 19. fødselsdag.
19 år, er det noget særligt? Jeg har selv stillet mig det spørgsmål. At fylde 18 er noget særligt, at fylde 20 er noget særligt, men at fylde 19. Er det noget særligt som sådan?

Om det er noget særligt eller ej, så havde jeg en aldeles god fødselsdag.
Lørdag aften blev jeg fejret af 13 tøser, som kom til middag. Jeg var så heldig, at Isabella også kom den lange vej til Sydfyn. Hun gjorde det endda tidligere end jeg havde forventet, så pludselig stod hun der med sine røde kinder og et stort smil på læben. En dejlig overraskelse!
Senere kom de andre piger, og vi spiste skøn mad, og legede sjove lege. Det er skønt at blive underholdt af sådan et selskab.

I går, mandag, var jeg i skole til halv fem.. En lang dag. Jeg fik heldigvis byttet min vagt fra arbejdet, så jeg ikke skulle af sted to timer efter jeg var kommet hjem.
Resten af dagen stod den på hygge med film, slik, pejs, mad og et rart selskab. Nemlig min mor og far. En rigtig afslappet og hyggelig fødselsdag havde jeg mig i hvert fald.
Senere kommer der billeder af gaverne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar