torsdag den 15. september 2011

Fantastiske minder..

Et fantastisk digt som min gode veninde Maja fra gangen, har skrevet. Så smukt..
En lille 'god bedring'-hilsen på serviet fra køkkenholdet.
Sangen som vi sang første og sidste dag på skolen. Den fortæller det hele så godt!
En sej tegning fra søde Maja igen.

Det hele samlet..

Sad lige og kiggede mine efterskoleting igennem, og jeg blev helt nostalgisk.
Breve, sange, billeder, tegninger og digte, har i noget tid hængt på mit skabslåg. I dag har jeg pillet dem ned. Det har egentligt altid været rart, at jeg bare har kunnet dreje mit hoved, og så hang efterskoleminderne der. Men nu har jeg gemt dem væk i min efterskolekasse, og jeg vil love jer, at jeg vil åbne den kasse mange gange endnu og grine, græde, mindes, savne og glædes.

Året på Nørre Åby Efterskole 09/10 var et uforglemmeligt år <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar